Sunday, May 3, 2009

full mind / empty soul


Poate daca am incerca cu totii sa privim mai des spre cer si sa ne smulgem un zambet dintre dintii inclestati de ignoranta si prostie, poate daca pictorii s-ar considera mai putin artisti si s-ar stradui sa fie mai artisti , poate daca am scrie mai des romaneste si am asculta mai putine manele si am pune naibii mana pe o carte din cand in cand, poate daca Immanuel Kant nu ar mai fii un nume cu care se lauda orice monument de prostie si poate daca am incerca sa iubim mai mult si sa ne uram mai putin totul ar deveni aproape perfect, sau poate nu!

1 comment:

  1. Sub deviza "ce bine mă imit", aş spicui din inţeleptul Technocrates :"când ţi se pune pata şi vrei s-o cureţi, sfârseşti prin a-ţi vărsa fierea şi a mâzgăli cu ea portretele tuturor "

    dani-el puscau

    ReplyDelete